11.06.2018

Nic tak nie integruje jak szkolne wycieczki

W dniach 7-8 czerwca 2018 roku, klasa I b wraz z wychowawczynią, panią Elżbietą Wójcik, udała się na wycieczkę do Chorzowa, Katowic oraz Zatoru.

Wszyscy zebraliśmy się w rynku w Krościenku około godziny 8.15, skąd pojechaliśmy prosto do Chorzowa.
Naszą wycieczkę rozpoczęliśmy od udziału w seansie naukowym ,,Fascynujący kosmos'' w Planetarium Śląskim w Chorzowie. Mogliśmy poznać niezwykłe tajemnice gwiazd, czy planet oraz zobaczyć na własne oczy, jak wygląda to na niebie za sprawą niesamowitej scenerii, towarzyszącej wykładowi.
    W ciągu reszty dnia mieliśmy sporo czasu, zarówno w Katowicach, jak i w hotelu, w Siemianowicach Śląskich. Dzięki temu mieliśmy czas na obiad i zrobienie zakupów na kolację i śniadanie.
Wieczorem udaliśmy się do Teatru Śląskiego w Katowicach na spektakl pt. ,,Antygona w Nowym Jorku''. Przedstawienie wywołało niemałe poruszenie wśród nas, widzów. Teatr opuściliśmy bardzo podekscytowani i pełni refleksji.
Po wizycie w teatrze pojechaliśmy do hotelu, gdzie spędziliśmy noc.
    Drugi dzień minął nam na zabawie i beztrosce w parku rozrywki ,,Energylandia'' w Zatorze. Pomimo upalnego dnia i długiego stania w kolejkach, wszyscy miło i przyjemnie przeżyli ten dzień. Z Zatoru wyjechaliśmy po godzinie 17.00, a do Krościenka dotarliśmy około godz. 20.00.
 Podczas całego wyjazdu wszyscy świetnie się bawiliśmy, spędziliśmy wspólnie sporo czasu, dzięki czemu jeszcze bardziej się zintegrowaliśmy. Będziemy bardzo dobrze wspominać ten czas.