30.09.2017

Wycieczka integracyjna klasy 1b na Lubań

W tradycję naszego Liceum na stałe wpisały się wycieczki integracyjne uczniów klas pierwszych, które odbywają się we wrześniu. W piątek 29 września w takiej wyprawie uczestniczyła klasa Ib wraz z wychowawczynią, panią Angeliką Ćwiertniewicz oraz dyrektorem, panem Robertem Dębskim.

Spotkaliśmy się przed budynkiem szkoły, skąd wyjechaliśmy busem do Ochotnicy Dolnej. Stamtąd rozpoczęliśmy naszą „wspinaczkę” szlakiem niebieskim na Lubań.  Wędrówkę umilało nam śpiewanie piosenek oraz wspólne rozmowy i żarty.  Na sam szczyt wyszliśmy szlakiem czerwonym - głównym szlakiem beskidzkim. Po około 4 godzinach weszliśmy
na wierzę widokową, gdzie zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie.  W bazie namiotowej „Pod Lubaniem” rozpaliliśmy ognisko, zjedliśmy kiełbaski, które po trudach wędrówki smakowały wyśmienicie! oraz graliśmy w gry integracyjne. Do Krościenka wróciliśmy około godz. 16:00.  Przez całą drogę towarzyszyły nam wspaniałe widoki, piękna pogoda oraz doskonałe  humory.